marți, 15 decembrie 2015

Despre fericire și iubire

Se câștigă mulți bani vânzând idei despre fericire și iubire. Dar rămânem adesea profund dezamăgiți după ce cumpărăm ideile date. Și nu din cauză că cei care ne-au vândut ideile nu au cunoscut niciodată iubirea sau fericirea. Nu! Există doar teoreticieni care nu au făcut un ban din teoria lor, dar îi ajută pe alții să construiască averi. Rămânem dezamăgiți din cauză că, iubirea și fericirea diferențiază de la unul la altul. Sunt emoții și trăiri care se modelează după personalitatea, caracterul și principiile noastre.
M-am întrebat adesea unde îmi zace fericirea. Și am realizat că, cu cît mai mult o cauți și o dorești, cu atât mai greu vine. Căutăm fericirea în cadouri scumpe, în funcții distincte, în realizări mărețe, fără o conștientiza că, uneori, fericirea constă în puterea noastră de a-i face pe alții fericiți.
Am făcut cîțiva oameni fericiți. Iar pe alții să se iubească. Iar eu îmi voi extrage fericirea din nopțile reci de iarnă încălzite de doi ochi care te privesc din întuneric sau o inimă care bate în același ritm cu a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu