vineri, 17 iunie 2016

Am ştiut de la început că nu o să dureze mult

Am știut de la început că nu o să dureze mult. Am știut din primele clipe când te-am văzut că tot ce e frumos nu rămâne veșnic. Și nu ai rămas. Tu ești liber. Îți place viteza, adrenalina și buzele plăpânde. Mereu altele. Mereu aparținând unor femei diferite. Nu știu ce a fost în mintea ta, dar știu ce a fost în a mea. Pentru cât timp am fost împreună, nu am putut fi rațională sau calculată. Încă nu mai pot. Nu-mi place să simt emoții pe care nu le pot controla, dar cât am fost împreună - asta a fost tot ce am simțit.
Am ştiut de la început că nu o să dureze mult. A fost dureros să mă trezesc cu adevărul în faţă. Dar a fost greşeala mea. Mă doare prezenţa ta mai mult decât lipsa ta. Pentru că ştiu că te gândeşti la altele. Pentru că ştiu că nu mi-ai aparţinut niciodată cu adevărat. Mi-ai dat peste cap întreaga mea lume. Ai reuşit să dezgropi în mine cele mai ascunse sentimente. Mi-ai călcat principiile, valorile, orgoliul. Şi apoi ai plecat.
Am ştiu de la început că nu o să dureze mult...


2 comentarii: