sâmbătă, 18 aprilie 2015

Când eram copil...

Când eram copil, lumea era un bol de cristal în care ningea tot timpul cu fulgi de zahăr. Primăverile îmi păreau pline de viață, iar verile îmi păreau nesfârșite. Când eram copil iubeam fără să știu. Iar dragostea pe care o primeam îmi părea echilibrată și infinită. Când eram copil închideam ochii și îmi părea că cresc. Îmi doream ca lumea celor mari să devină lumea mea. Când eram copil eram obișnuita cu A CERE și A PRIMI , mai puțin cu a fi refuzată. Când eram mică aveam nevoie de păpuși, de jucării, de cărți, nu de tehnologie performantă. Când eram copil, mă gândeam că o să mă duc la Polul Nord și o să aflu cine era Moș Crăciun. Când eram copil îmi cumpăram gume de mestecat numai pentru abțibilduri. Când eram copil imi doream să văd toate parcurile de distracții din lume , nu toate cluburile.
Nu e greu să redevii copil, dar oare se merită?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu