sâmbătă, 23 iulie 2016

Leapșa: Book Blogger Tag

1. Top 3 lucruri pe care nu le suporți la o carte.
- Descrierile impresionant de lungi și de plictisitoare
- Finalurile predictibile.
- Pasajele seci sau banale.
2. Descrie locul tău preferat pentru a citi.
Îmi place să citesc dimineața în pat, după micul dejun. Sau să citesc în leagăn.
3. Trei confesiuni legate de cărți.
- Îmi plac cărțile impresionant de voluminoase. Mi se par ”pline”, pe când cele mai puțin voluminoase mi se par seci.
- Îmi plac poveștile de dragoste excentrice : triunghiuri amoroase, înșelări, dragoste imposibilă, cupluri care nu rămân împreună până la urmă.
- Îmi plac cărțile care nu au un final bine stabilit și care îți dau posibilitatea de a proiecta singură finalul cărții.
4. Când ai plâns ultima dată în cursul lecturării unei cărți?
Cred că am plâns doar o singură dată în timpul lecturării unei cărți, la cartea  Pe aripile vântului de Margaret Mitchell.
5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?
Nu am o noptieră, deci nu e nici o carte pe noptieră. Dar citesc mai multe cărți momentan: America de Franz Kafka, Femei în țara bărbaților, Du-te și pune un străjer de Harper Lee.
6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești ?
Nu am o gustare preferată pentru că-mi place orice să mănânc în timp ce citesc. Dar uneori cartea mă captivează atât de mult încât nu mai reușesc să mănânc.
7. Numește 3 cărți pe care le-ai recomanda tuturor.
- Să ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee
- Tess dUrberville de Thomas Hardy
- Exerciții de echilibru de Tudor Chirilă
8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.
Am foarte puține cărți în biblioteca mea pentru că obișnuiesc să le împrumut de la bibliotecă, iar prin urmare nu am nici un raft cu cărți favorit pentru că am un singur raft.
9. Scrie în 3 cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.
Libertate, evadare, vis.
10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?
Înainte de a începe o carte și de a face cunoștință cu personajele și cu firul narativ, îmi place să-i citesc sfârșitul.

2 comentarii:

  1. Foarte interesante confesiunile tale! :-D Cunosc persoane care nici nu vor să audă de triunghiuri amoroase și cărți care se termină în coadă de pește.
    Și răspunsul de la 10 e surprinzător! Nu am procedat niciodată în felul ăsta, dar poate am să încerc odată. :-D

    RăspundețiȘtergere