vineri, 29 iulie 2016

Miroși a dragoste

Miroși a dragoste. Nu a parfumuri scumpe sau ieftine, nu a flori, detergenți sau lumânări, dar miroși a dragoste. Îmi place să-mi amintesc de tine în zilele calde de vară, în toată înădușeala verii închid ochii și mă gândesc la tine. Și atunci simt un miros plăcut răspândit în aer, o aromă dulce care mă calmează și mă duce într-un alt univers, într-o altă lume unde lucrurile se întâmplă exact așa cum îmi doresc eu să se întâmple. Pentru că miroși a dragoste. Miroși a fantezie și a pasiune. E ceva ademenitor de fiecare dată când sunt în preajma ta. E o senzație care mă aduce tot mai aproape și mai aproape de tine, o aromă care vibrează și care mă atrage tot mai mult cu fiecare mișcare pe care o faci. Îmi pierd mințile de fiecare dată când te am alături și e o plăcere să mă las purtată de val de fiecare dată când suntem împreună. Pentru că miroși a dragoste. Miroși a frenezie, a pasiune, a tandrețe. Păcat că nu pentru mine...

Un comentariu: